Sagt och gjort!

Eftersom vågen visade uppåt igår trots lite matintag innan Mitos igår och två PW så tog jag mig i kragen och la på lite minuter på min joggingtur... Det blev hela 68 minuter, varav jag joggade i 60 min!!! Kan jag bli mer nöjd? Nej. Det var inte ens jobbigt. Visst, det var varmt, men benen sa inte ifrån och andningen var bra. Det är väl bara det att det är tråkigt att springa länge där för strandpromenaden sträcker sig ju bara en viss bit och då måste man vända och sedan vända igen osv.

Men jag höll på att vända hem när jag sprungit i 40 min, men så tänkte jag "spring bara till den busken så vänder vi sen" och när jag kommit dit så tänkte jag samma sak fast kanske om en trappa och så höll det på så tills jag vände och så gjorde jag samma sak åt andra hållet och helt plötsligt var jag uppe i en timma(!!) och då började jag varva ner och gå hemmåt. Och jäklar va stel jag var i benen! De kunde knappt röra på sig! Så snacka om träningsvärk sen.. Men men, nu är jag hemma, trött och belåten och helt slut i benen. Förbränning? 724 kcal. Maxpuls: 184. Medelpuls: 164.

Det är väl inget att jogga i en timma tänker väl många, men för mig i Turkiet är det första gången!=)

Idag blir det stranden igen kan jag tänka mig, solen skiner på en klarblå himmel, men det är kyligare i luften så det är inte konstigt att man inte känner att man bränner sig i typ..ansiktet.

Nu är det inte långt kvar tills mammsen kommer, längtar! Som hon ska få följa med ut på mornarna ;)

Before (som jag laddar!):


Affter(Tänk Färjan-håkan)


I "vanlig" ordning så blir det Mitosmat ikväll igen kl sju, undrar var man ska äta..

Men innan det blir det nog lite basvaroshopping, som youghurt och vatten. Hej så länge!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, vi ligga tillsammans, haha :D



Fan vad grymt gjort, hade jag aldrig pallat! Snygg du är i keps, värsta musklerna också!



Drömde IGEN att jag var där nere.. åt god mat, solade och sprang, haha!



När kommer mammsen?



Krama sötnosarna från mig och krama dig själv från mig!



PUSSSS

2009-10-23 @ 11:20:11
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack gumman, blir alltid lika glad när du säger sånt! Behövs för mitt lilla självförtroende!

Vi kan väl springa tillsammans sen när du är hemma igen? Hade varit kul!

Jag åker mer än gärna till Oba nästa sommar, just let me know:)

Hoppas ni mår bra!!

PUSSSSS

2009-10-24 @ 14:27:18
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0