Som vi tar nya tag!

Nu är det tomt i huset. Kändes väldigt ödsligt imorse när jag gick upp för min morgonmotionsrunda. Lite sorgligt=( Det har varit grymt kul att ha The Kärrmans här och herr Sundin. Tack för det!!

Det blev en 61 minuters Powerwalk. Förbränning? 414 kcl. Började jogga, men näsan fylldes direkt av snor och jag började torrhosta. Då tänkte jag att jag går tills det har gått bort, men hostade slem så det gjorde ont i halsen under resten av rundan istället. Tycker inte om det där.

Idag har vi storstädat, fixat vårat internet som slutade fungera(smarta som vi är!) och sen ska vi handla på oss lite förnödenheter. Så ingen strand för oss. Men däremot ska vi på en PW i eftermiddag, innan middagen. Det är höga växeln denna veckan. Två motionsrundor om dagen för mig, valfritt för resten av OBA-familjen.

I torsdags var ju sisa kvällen för våra gäster och den tillbringade vi på Mitos. Vi har provat många restaurangen på olika ställen vid detta laget nu, och vi kan alla säga att maten på Mitos slår allt. Deras kock är enastående! Dags att säga hej kanske?

Och vilken kväll vi hade! Det blev drinkar och fiskskålar, hattar och maskar och jag vet inte vad. Kul hade vi! Bilder kanske, kanske inte kommer upp senare. Troligen inte. Får se Flisens Facebook istället;)

Well well, nu ska vi snart göra en liten lunch, vila lite.. så hej så länge!

Puss!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha och jag som inte tycker jag passar i keps men är så bra om man har "bad har day" eller "bad finne day" :) Hihi, skönt att det är ömsesidigt, saknaden. Kul att ni hade en bra vecka med besöket. Nu får ni lite lung och ro:) SAKNAR MATEN PÅ MITOS! :) Du får hälsa grabbarna om dom kommer ihåg mig:) Träna på nu, min löpning drar igång på måndag, vi ska regera på GBG varvet! Krama alla, en extra till kärlekskranka Camilla! :) Pusssss!

2009-10-17 @ 13:53:30
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0