2 dagar kvar.

Innan vi beger oss till flygplatsen för att åka till New York!
Som jag längtar=)

Igår blev det som sagt stairmastern med koisto i 45 min innan frukost.
Försökte ligga på en puls under 130 för att inte ta av mukklerna.
(Mukklerna som jag så flitigt underhållit den senaste tiden=/)

Efter det var det jobb. Och på jobbet var jag seg.
Känns som om jag redan checkat ut. För alltid?
Är rätt trött på det faktiskt.
Entusiasmen höll i sig ett litet tag i alla fall.

Idag är det jobb 11-18.
19.30: Army training. Det som vi har fruktat så länge.
Som vi har bokat och avbokat oss från så många gånger.
Ikväll smäller det!

Hade planerat att gå upp och springa femman i skatås idag.
Men jag hade inga krafter.
Spara dem till Armyn?

Imorn måste jag i alla fall springa åttan.
För imornkväll efter jobbet är det middag på Taras med mina kära!
(Kött och sallad har jag planerat att äta. GOTT!)

En parantes: Katten som mestadels är en djävulskatt har i dagarna fångat en fågel.
Vi bor på tredje våningen mitt i centrala Göteborg.
Hade ett fönster öppet ca 2 cm. Inte mycket alls.

Ingen aning om hur men han tog in en och dödade den.
Sjuka katt.

Ha en trevlig dag!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessi

Jag är såååå avundsjuk på NY!



Jobbsuget är inte det bästa hos mig heller:(



SJUK KATT VA FAN!



Pussss

2010-04-07 @ 13:40:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0