Dag 3

Blev hemskjutsad så jag var hemma så tidigt som klockan sju.
Och började dagen med att betala räkningar och dricka kaffe!
Började leta recept på nyttig mat till karln som jag tänkte hjälpa honom med.
Så han har matlådor i veckan.
Men så kom jag på: Hur kan jag göra god mat utan att smaka av?
Nee.. den gubben går nog inte.
Eller?
Det kan ju bli jätteäckligt?

Men dagen är igång i alla fall!
Ska fixa ihop träningskläder och sedan bege mig för att försöka få klart presenten till mor=)
Och har kommit på att jag får varna Tigger att hon får ta med sig musik till löpningen.
Vet ju faktiskt inte hur mycket jag pallar på pulver.
(Och ja. Jag har nästan gett upp göteborgsvarvet pga benhinnorna. Har inte så mycket hopp att de pallar två timmar på asfalt då de gjorde ont efter en minut av löpning på flygplatsen i Detroit.)

God dag på er alla!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Inga problem skall du se! Har inte tänkt så mycket, kanske blir en grillkväll hos mammsen bara, jobbar ju helgen. Ni är givetvis välkomna! :)

Annars kör vi på den 22!



Hur ska du göra med varvet? LYSSNA PÅ HJÄRTAT, MAGEN men framförallt, KROPPEN se benhinnorna!



PUSS

2010-04-26 @ 11:59:08
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0