Dag 4

Och uppe 06.30!
Japp. Inge sovmorgon trots att man börjar kl 16.

Igår blev det en promenad i Skatås istället för löpning.
Av olika anledningar så blev det så!
Skönt att tjöta med Tigger också. Och vi har våra planer.
Som vi ska fixa med lite på onsdag! Woop!:D

Efter det åkte jag direkt till Flisen.
Vi pantade burkar och hyrde film!

3 filmer för att vara exakt.
Varav en: Jennifers Body, var läbbig.
Som jag och Flisen inte är gjorda för sånna filmer!

Igår hade jag som sagt aningens panik och övervägde att föra in i alla fall bars på dagarna.
Det slutade helt märkligt med att jag bara drack 4 påsar ist för 5. Alltså dryga 400 kcal.
Inte så bra kanske.

Ska åka hem vid 08. Vara på gymmet med Flisen kl 09.30 för solning och cardio.
Duscha där och möta upp Emma och Marlene i stan 11.30.
Åka till jobbet vid 15.30.
Sluta jobbet 20.00.
20.30: Vara framme hos Flisen: Mys med henne och Jessi!

Och imorgon kl 06.00 ska Flisen vara på Landvetter. Och jag och Jessi ska vinka av henne där!=)

God dag på er!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: flisen

Jaaaa... men det står att den kommentaren är skriven 22.05 den 26/4. Då var du hos mig? Eller stämmer inte klockan? Haha.

2010-04-27 @ 11:14:44
Postat av: Camilla

tillbaka till vardagen igen, massa planer heeeela dagarna ;)

2010-04-27 @ 16:10:52
Postat av: Jessica

Som vanligt fullspäckade scheman:)

Gillar inte smycket längre, Kenza hade ett större och snyggare!

Ses snart min grymma!

Pussss

2010-04-27 @ 19:19:20
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0