Dag 5

Och efter lite pepptalk från tjejerna igår så rullar allevo-kuren på!
Och om vi ska vara positiva: Det är inte långt kvar nu!
Typ minde än 10 dagar innan jag kan börja baka in riktig mat! Wooop!

Det var grymt kul att träffa Emma och Marlene igår. Alltid lika kul. Synd att, som sagt, det inte blir av oftare! Men vi ska hinna med en AW innan alla drar sin kos igen=)

Och det var även riktigt härligt att vara tillbaka till jobbet igår.
Det första som möter mig på tavlan i personalrummet är ett meddelande till mig om att jag varit saknad.
Och sen så stod jag och chefen och tjöta ikapp allt som hänt i 45 min.
Sedan var det tjöt med Karin och Johanna. Tror jag kanske bara jobbade 2 timmar?=)
Sen bar det ju av till Flisen där det blev Ramlösa och Desperate Housewives, Cougar Town och Allt för min dotter.

Trötta var vi när vi gick upp vid 05 för att ta oss till Landvetter.
Äntligen kommer Fliselis iväg till sin karl i Turkiet!

Nu är det ombyte till träningskläder.
Mot backaplan för indoorwalking!
Min framtida hund-partner håller i passet så det ska bli kul!
Ska sola innan. Var så sjukt skönt igår. Ge mig Turkiet 010 nu!:D

Vi pratar även om att kolla resor till Thailand i vinter. Mmm..

Nu känner jag att jag redan börjar bli övertrött.

Senare idag är det: Kolla kläder på backaplan. (När man ändå är där)
15.30: Motionera med Tigger.
Efter det: Planering med Tigger. Stora roliga planer inom träningen!
Ikväll: Sitta och trixa med mors present. Borde bli klar idag!

Nog om det!
Nu fortsätter vi dagen!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Allt för min syster;) Hoppas träningen gick bra! PUSSSSS

2010-04-28 @ 14:16:01
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

hehe precis, alllt för min syster heter den ;) skit bra film! skönt med pepptalk, sånt behövs :)PUSS

2010-04-28 @ 15:01:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0