Dag två

Snart till ända.
Idag har jag inte gjort så mycket.
Vilket betyder att jag kommer vara igång från sju imorgonbitti och framåt. Woop!

Blev Ikea idag. Inte jag men han köpte hem fina hyllor. Svårare att sätta upp dock.
Svårare att vara en bra hjälpare med tom mage.
Känner att det blev lite jobbigt ikväll. Hade gärna velat äta.
Massa frukt.

Nog om det.
Nu blir det slapp i soffan. Lämna hyllan tills en annan dag. En annan hjälpreda?=)

Imorn:
Betala räkningar.
Handla mat.
Handla inför presenten.
Laga mat.
Fixa present.
Löpning med Tigger.
Film med Flisen.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, fast idag har jag ändå varit relativ lugn:) Precis, vi stöttar varandra! Ja, mest promenader, man orkar inget mer! Ha en bra dag imorgon! Pusssss

2010-04-25 @ 21:43:24
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0