den här...

0-2aa614e39ddc11c0bf7eda380b41b281.png

Kolla varifrån!

den här godingen lämnar vi nu. En sådan übersöt vovve!  Helgen har varit en sådan sjukt skön semester. Bara åkt skidor och ätit. Slappat och inte haft några måsten. Underbart! Och familjen jag åkte med var störtsköna! Jag visste väl inte riktigt vart jag skulle hamna:) nu är det bilfärd hem och lär väl anlända hemma hos mor sent. Som förövrigt kom hem från dubbe idag! Woop! Nu är det jobb i fyra dagar innan det är NY:) och störtträning. Har ätit upp allt jag gått ner. Så mkt för att komma iform för NY:) det får bli nya tag inför Turkiet som bara ligger sex veckor bort! Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Som jag är här för att stanna!

Sicken goding hund och sicken godinghelg du haft!

Gud, snart NY, sjukt fort det gått och bara sex veckor kvar?!?!



PUSSSS



2010-04-04 @ 20:26:17
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Karin

Låter som en riktigt härlig påskhelg!

2010-04-04 @ 23:44:15
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/
Postat av: flisen

Välkommen hem! Har saknat dig.....

2010-04-05 @ 10:19:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0