Jobbiga sista timmar

av denna långa dag.
Dagen har flytit på galant. Inte känt hunger. Inte känt sug.
Men nu. Från klockan 21 och framåt.
Panikhunger.
Gick igenom i huvudet hur jag bara vräkte i mig mat. God mat. Nyttig mat.
Mat.

Varit en sjukt lång dag.
Uppe vid 05 och nu är klockan snart 23 och jag har precis duschat och bäddat om och fått i mig min sista påse pulver.
Sjukt trött. Går nästan som i en dimma. På tomgång.
Undrar om det kan bero på att jag körde indoor walking imorse? Det var sjukt mycket intensivare än jag trodde.
Har kanske gjort av med mer kalorier än jag fått i mig än vad kroppen tycker är kul.

Usch. Ikväll hatade jag faktiskt den delen av mig som började med pulver. Så dåligt mådde jag.

Men indoor walking var grymt i alla fall. Jäkligt svettigt och tufft. Hade jag haft energi i kroppen så jäklar vad skönt passet hade varit!

Gjorde sedan ärenden och fixade lite med presenten men hann inte klart innan jag stack till Tigger.
Vi skulle löpt men det öste ner regn idag. Vilket innebar att vi tjötade i hela eftermiddagen och kvällen och planerade.
Vi har så stora planer hon och jag. Gud va jag är taggad!!
Återkommer snart om vad vi har framför oss;)

Imorn är det jobb 12.30-20.00. Blir cykel till och från jobbet! Woop!
Och innan: Morgonpromenad.

Nu snart sova.
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Sömnen var så bra så jag inte kom upp till min morgonpromenad, men det behövdes väl då:) Du ska inte må dåligt, snart är du klar!! Vad är det för planer n i har????? PUSS

2010-04-29 @ 08:05:24
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jonahkristin

Hello, any body here???

2011-04-22 @ 13:41:13
URL: http://jonahkristin.bloglabel.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0