Komma ini vardagen?

Det tar nog ett litet tag.
Speciellt när jag inte riktigt vet vart jag ska vara på dagarna.

Är hos R just nu. Och tänker att jag kanske borde åka hem. Men vad ska jag göra där?
Kolla tv?
Här har jag ju ändå en viktig grej jag kan pyssla med. Som jag förhoppningsvis kan berätta om imorn. För då ska den nog vara klar och mor min kan få sin present=)

Jag vet inte.
Min lägenhet får jag tillbaka första Juni. Ska bli skönt. Känner mig lite vilsen för tillfället.
Hjälper nog att få tillbaka den och göra den till min igen.

Nog om det.
Pulvrat:
1 av 14 avklarad.
Gick? Jodå. Hungrig var jag men drack mycket Ramlösa Mango. Gott. Och lite Cola zero. Mangon var faktiskt goare!
Detta var vad jag inte fick äta igårkväll till middag:

Och han var så duktig och åt mango, vindruvor och kiwi som lördagsgodis!
Hans kompis frågade om vi skulle med på brunch idag. Ha! Rolig jag verkar vara då..
Hoppas de frågar igen om några veckor så jag får visa att jag är lite social i alla fall..

Eftersom jag haft ont i halsen i ca tre veckor och det var riktigt illa sista veckan i Miami. Så tränar jag inte idag.
För igår så skrev Tigger min kära träningskompis att nu jäklar kör vi!
Hon skulle återkomma när hon valt ut ett pass för imorgon. Och när det gäller Tigger så vet man att det är ju aldrig något mindre ansträngande än typ box impact. Så det är bara att tagga till!
Och imorgon börjar även mina alla morgonpromenader. Inör en sommar då jag ska må bra med mig själv. Trivas med min kropp. Punkt.
Hoppas alla jag kommer umgås med står ut med att jag är tråkig i några veckor.
Till exempel. Ska träffa Emma och Marlene för lunch på tisdag. Just det. Lunch..
Och Marlene är hemma från Barcelona ett tag! Woop!

Nog tjötat. Nu ska jag i alla fall släpa mig till duschen..om det finns balsam där? Ej kollat.
Göra mig iordning och se ifall jag hinner fixa med presenten innan vi sticker till Ikea.
Just det! Ikea. Kul! Ska jag passa på att se ifall jag kan planera lite inköp inför min lägenhet=)

Och att inte glömma: Världens rysningar när jag nyligen såg Eclipse-trailern som nyligen släpptes.
Kan ju bara säga: Jäääklar vilken film vi ska se den 30 juni!!
(Fjärde boken: Bästa någonsin!)

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha som vi kommer stå ut, tänk er då, i 6 månader dragandes med mig?!?!



Nu jävlar kör vi!!!!



Hoppas din helg varit bäst!



PUSSS

2010-04-25 @ 15:40:59
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0