nu är...

0-48e45c83b98a6d5751d462ef77a9e2ee.png

Kolla varifrån!

nu är det tydligen match:) tog faktiskt mitt pick o pack o och stack till R efter armyn. Och som han slängde ihop kesella, tonfisk i paprikasås och tomater i en enda stor röra. Mitt i matchen. Gott var det! Och passade mig perfekt:) till armyn: fyyy faaaen säger jag bara. Mina ben bär mig inte! Helt slutkörd är jag. Efter att tagit ett steg ner för gymmets trappa så vek de sig nästan. Jag o Annie ifrågasatte varför de har trappor på gym:) en timma av djävulska påhitt. Riktig bootcamp. Vill inte tillbaka. Mådde illa länge efteråt!
Men till imorn: fixade bort jobb så jag kan fixa med en viktig sak. Förutom det blir det: milen med Annie(som om!!) ärenden och taras med mina goingar!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jag tror så:) Sikken mysig karl!! :)



Du behöver inte dela, jag får nog min imon, tack ändå!!:)



SES ÄNTLIGEN IMON!



PUSS

2010-04-07 @ 21:49:22
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Jaha, när man är på "bortmatch" lider bloggen Malin. Den liiiider!



(Förlåt, jag bara skojar.)



Ses sen hjärtat! Jag vill höra ALLT jag missat den sista.... veckan? Ja.

PUSS <3

2010-04-08 @ 14:36:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0