Ovant

Men man kommer nog snabbt in det!
Blogga har man ju inte gjort på ett par veckor=)

Då var man hemma igen. Efter en resa till New York som skulle varat i en vecka.
Men blev tack vare askan en två veckors NY/Miami resa!
Storstad och sol i ett!

NY. Så fort vi kom in på Manhattan så blev jag kär.
Mina vänner. Mina flickor. Vi SKA dit snart. Inte om ett år. Nu. Snart.
Det var helt underbart. Går inte att beskriva stan.
Jag vill flytta dit.
Men krävs nog gaaanska mycket pengar? Eller?

Och Miami. Miami Beach.
Vilket paradis.
Key West tog vi oss till en dag.
Åk dit ni som funderar på Miami.
Går inte heller att berätta rättvist. Palmer, blå himmel. 30 grader. Söta gator. Små affärer. Krogar och restaurangen i varje hörn.

Massa bilder tog vi också. Men blir nog face som får ta dem för här skulle jag nog inte kunna välja ut bara ett par.
Får se.
Isf dyker de upp i dagarna!

Var på resande fot hemåt sedan 03. i Torsdags morses.
Trots det så var det svårt att sova inatt.
Och när kl var halv tolv och en viss person skulle upp och äta frukost så var jag slutkörd.
Kändes som om kl var 06. Vilket den var för mig i NY.
Känns som om detta kommer vara en jobbig omställning.
Men värt det!!

Åkte till Flisen igårkväll där vi åt Kebab. Kladdis med grädde och godis. Med Jessi.
Som det var underbart skönt att få träffa dem!
Har saknat dem så innerligt. Sjukt att man kan känna sig tom under en sån underbar resa. Men nu är jag hel igen=)
Och Brus ringde! Underbart att prata med henne också! Hon kommer hem om en månad! Woop!

Idag skiner solen.
Lite kallare än i Miami. Men mysväder ändå.
Men vädret håller kanske i sig imorn med? Hoppas det. Perfekt promenadväder!

Nog med det.
Tillbaka till mat och träning.
Läs: Pulver och träning.
Så illa är det.
Och så mycket karaktär ska jag ha så att jag klara två veckor med pulver och träning.
Kommer nog bli lite klagomål här de närmsta veckorna.
Men också: Varvet.
Benhinnorna ska sätta på prov rejält dessa veckor. Asfalt. Asfalt. Asfalt.
Och då maten var så god och kom i så sjukligt stora portioner. Inte bara maten iof. Efterrätterna också. Så är det morgonpromenader. Morgonpromenader och..simning? Kanske.

Jaja. Nu måste jag fixa lite.
Tjipp så länge!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gött du skrev igen :) Bra sammanfattning! :)

Han har ej testat än, kommer recension imöra!

Fick klänningen i onsdags, inte konstig du missa! :) Underbart att ses igår ja!

Hoppas din dag varit bäst och imorgon också blir det!

Pusssssss

2010-04-24 @ 23:10:21
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0