Ärenden

Göra lite sysslor idag kanske är på sin plats?
Tror att jag har en övertrött valp här.
Går och gnäller och biter om vartannat.

Vi var ute över en timma imorse, lekte och övade på gå fot, inkallning och gå fint.
Och gick en längre promenad än vad vi någonsin gjort innan!
Så hon borde slockna snart.
Tycker jag.

Är hungrig nu.
Ska ta och äta:
Havregrynsgröt med äpple, solrosfrön, pumpakärnor, kanel och soyamjölk på.
MMMM!

Idag skulle vi åkt till Uppfödaren så att Freja får leka av sig med två syskon som är kvar där.
Men hon verkar ha fått förhinder..får se om det någonsin blir av!

Istället blir det nog att vi åker och handlar lite saker till valpen.
Städar och tvättar kanske?
Och lite ensamträning(redan gjort en gång idag)
Kanske åka en hållplats?

Tjipp!

Ovant med glasögon. Men linserna har börjat skava=/
Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är underbar du, TACK!!!!!



Aaa ok, bra du är hemma:)

Spännande med reservplatsen, hoppas på det bästa, att du kommer in!



Jag fokuserar på det viktigaste nu, ser fram emot helgen, en lugn och fin sådan utan massa måsten!



Du är himla snygg i dina brillor snutt!



Ha en underbar dag!



PUSS

2010-08-17 @ 11:26:17
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: IAATC - i t s a l l a b o u t t a k i n g c o n t r o l

Sv: Tack så jättemycket! Du anar inte hur glad jag blir när folk tittar in i bloggen och gillar det dem ser :)



Du passa förresten också ASBRA i dina glasögon!

Peppkram

Postat av: Jessica

Jag har ER, de bästa vännerna man kan ha!

Mammsen tackar så mycket! :)



Jag tar det massa lugnt, måste verkligen :)



Ses nästa vecka??



PUSSS

2010-08-18 @ 15:42:23
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0