Rea!



Det var ReaCdon.
Så för lite pengar fick jag mig lite att läsa.
Min Favvo Marian Keyes förstås.
Finns nog ingen bok som jag inte läst av henne.
Förutom denna då, men det blir det ju ändring på!
Läste sjukt mycket när jag var mindre.
Vill börja igen.

Fick även mitt efterlängtade kit från Proactive.
Märker verkligen skillnad när man är utan det.
Tyvärr.

Idag har det inte varit mycket på schemat.
2 st ensamträningar för valpen.
Städat. Tvättat två tvättar.
Träffade Camilla en snabbis i stan.
Skönt hon är hemma igen!

Och jo, känns som igår, men tidigt tidigt imorse träffade jag Sandra, från gymnasiet, när hon var på väg till sitt jobb!
Va kul det var!
Bra vi ska ses igen=)

Och nu efter att ha levt helt avskärmat(känns det som) från omvärlden så ska jag faktiskt gå ut!
Måste köpa kläder redan nu i veckan.
Har inte handlat sen jag vet inte när.
lördag ska tjejerna från mitt gamla jobb, PKC, träffas, och jag blev inräknad.
Wiee:D
Då är det klackarna i taket o hela tjofräset!
Efter att inte ha varit o slirat på säkert ett par månader så är jag såå taggad!
Sen är det även utgång med tjejgänget mitt lördagen därpå.
Wiee:D

Som jag ger mig ut i världen igen.
Tack vare mammsen som ställer upp som hundvakt!

Imorgon vankas det faktiskt träning.
Hör o häpna.
Också tack vare mamma.. hade verkligen inte klarat att ha hund utan henne.

Ha en go kväll alles!
Tjipp!



Nu är det bara en vecka kvar till valpkurs.
Phew.



Kommentarer
Postat av: flisen

Den där boken om dottern som blev galen köpte ju jag till turkiet sist. Den var ingen höjdare direkt. Tyvärr.



Wie, ska du shoppa idag? Mys!

2010-08-19 @ 11:44:38
Postat av: Jessica

Det var 1 kg godis :P



Ska nog få en en dag nästa vecka! Jobbigt det här att inte hinna, kom ihåg att jag inte glömt er!!!



Vilka helger du har framför dig nu!



Pusssss



2010-08-19 @ 12:06:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skönt att vara hemma och leka med er igen :) puss

2010-08-19 @ 13:37:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0