Regn regn o rusk!

Japp, dyngsur varje gång jag går ut!

Lite slapp idag.. har tvätt att tvätta. Lgh att städa..
Tänder att borsta.
Men ändå sitter jag bara här i soffan!

Så är det ibland!

Om Horla Triathlon:
Annie och Alex såg starka ut när de tävla! Grymmingar!
Så imponerad.. Inte blev man lite sugen på att ställa upp ngn gång i framtiden.
Härlig stämning och mycket folk!


På kvällen blev bara slappt hemma hos mamma. Moster var där med sin bernersennen också.
Så tre hundar o e katt i en liten trea..japp!

Somnade nästan i soffan klockan 20. Hur trött som helst.
Dagen efter, igår, var det hem till lägenheten för första gången på väldigt länge.
Tror Freja tyckte det var skönt med lite ensamtid.
Hon kunde slappna av och sova länge.

På kvällen så skulle jag åka buss md valpen till Flisen för mys.
Men fastnade i ösregn på vägen dit och hon blev vettskrämd.

Tog ett bra tag innan hon kunde lugna ner sig.
Och efter att 3 bussar fått åka förbi fullastade av folk så höll jag på att ge upp.
Men då hämtade Flisen upp oss i bil och vi köpte med grönsaker o dip och mös på gårda Terass!


Idag är det vaccinering av hund på Blå Stjärnan och Coachning för mig på Almedal som står på schemat!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Sällskap på promenaderna hjälper:)

Det var jag och Helen sen mötte vi upp några på bryggeriet, b.la. Robert, Victor och co:) Jag var inte alls trött på natten men igår däremot!

Hoppas du haft en underbar helg!

Pusss

2010-08-16 @ 10:41:25
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0