Sol!

Idag har vi äntligen haft lite sol hos oss.
Var välbehövt efter grymt mycket regn!

Men nu är det mest varmt, solen ligger och myser bakom lite moln.

Idag har det varit slappt. Precis som det ska vara!
Farmor kom vid 11.30 och då åt vi henne sinnes-sjuka goda kålpudding med färskpotatis.
Och till efterrätt:
Hennes dundergoda blåbärspaj!
Och med farmor behöver man inte må dåligt när man tänker på sin vikt..
För hon är hurtbulle nummer ett och tänker alltid på vad hon äter och äter 98% av tiden bara nyttiga saker.
Till exempel när jag pratade med henne på hennes födelsedag:
"Så unnade vi oss en bakelse..men den tränade vi snabbt bort på kvällen!"
Ja.
Och det innebar att denna blåbärspaj knappt innehöll något socker och knappt någon deg.
Och den smakade himmelsk fräscht!

Nu när man vilar upp sig till tusen här så taggar jag till utgång för varje dag som går!
Vi ska ut med tjejerna den 28e! Har du fått veta det Flisen?=)
Har inte varit ute o slirat på jättelänge.
Har inte köpt nya kläder sen gud vet när.
Har inte klippt håret sedan November.

Men som jag kommer skina i hår o plagg om två o en halv vecka:D
Då är även Camilla hemflyttad till Floda för gott!
:D



Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Camilla

Som jag längtar!! Wiie:) låter som du har det riktigt mysigt! Pussssss

2010-08-11 @ 16:18:11
Postat av: Jessica

Vi får ihop en tid!!



Hungrig jag blev nu då!!!!! :D



Vi lekte prat och drack Cola Zero:)



´Längtar till den 28!!!!!!!



Pusss

2010-08-11 @ 18:20:12
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Ina

Vilken cool farmor du har!=)



Nawh, tack för din söta kommentar=) Med tomatsås som bas + lite frukter och kryddor så kan man få all törr och tråkig dietmat att smaka görgött! :D

Det blir liksom lite roligare då ;)



2010-08-11 @ 21:29:25
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: flis

Jaaa, Jessi sa detta igår, kuuuuul! Jag är hemma och är sjuk så du får komma hem och passa upp mig kompis! Haha. Nu är det lite lättare att få ihop en tid att titta på film iaf. ;) PUSS

2010-08-12 @ 10:42:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0