Sommar!



Här har vi en njutare som inte blir glad när vi åker tillbaka till lägenheten imorn.
Och han är väl inte den enda.
Den här sötnosen som har svårt att få sina vänner att leka tillbaka kommer vara sjukt grinig på mig när vi åker hem.



Solen skiner idag igen!
Och Freja har gjort sina ryck redan.
Hämtade mammas nattlinne på toaletten och rusade iväg med den nästan in i skogen.
Hämtade en mus som katten säkert kirrade inatt.
Försvunnit från tomten x-antal gånger.
Men alltid kommit när jag ropat. Ej att förglömma!

Ligger för tillfället på altanen o solar.
Underbart!

Och bara en notering:
Första dagen på min lilla kur:
Inge sötningsmedel el socker.
Vilket innebär:
Inge mer cola-zero som jag lätt dricker mer än 2 liter om det finns hemma.
Vilket jag alltid har.
Inge mer sötningsmedel.
Vilket jag alltid har på gröt-frukost och på mellanmålen..
Inge mer Fun-light.
Som jag alltid dricker och har i mellanmålen..

Mamma  blev lite förskräckt när hon upptäckte hur mycket sån skit jag äter/dricker.
Så en liten få-bort-söt-sug-kur kanske är på sin plats.

Oj.
Höll på att glömma.
Inge mer Läkerol.
Tänkte inte på det..
Och det äter jag många askar av..

Jaja!
Till helgen är det filmmys med Flisen:D Och lonka hoppas jag på också;)

Tjipp!






Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom har det allt bra dom de där djuren:)



Jag blev ledig!! På måndag, wehooooo, soooova:)



Oj, inget sånt alls? Hade jag aldrig pallat men velat skippa! :S



Vilken dag har ni bestämt mys?



Pusss

2010-08-12 @ 13:56:54
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: tove

söta djur :D

2010-08-13 @ 09:48:48
URL: http://towiiy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0