Städa?

Fortfarande inte fått tummen ur och städat.
Inte tvättat.
Men tänderna blev borstade!

Valpen var jätteduktig hos veterinären.
Hon fick höra att hon var modig.. japp. Lite väl tycker la jag!
Fin var hon också. Bra hull(Phew).
Men stillsam var hon inte. Fick en jättebra djurvårdare som hade grym hand med henne.
Så rädd för veterinären ska hon nog inte vara än på ett tag i alla fall!

Coachningen kändes bra, mer inriktat på träningen nu.
Ska bli skönt. Men blir en utmaning att vara spontan och inte planera så sjukt som jag brukar.

Och har faktiskt inte kommit igång med några piller som jag fick av Lonkas mamma.
De ska vara bra för hud, hår och naglar.
Får väl förvänta mig att hud blir värre i början när gifter rensas ur, men den som väntar på något gott!
Tack så mycket mamma Moliis Larsson=)

Ska börjas testas imorgon!

Måste bara tillägga:
Sushi.
Ätit det två gånger på bara några dagar nu.
SOM det är gott..mm..

Liten notis till mig själv:
Ensamträning x 2 idag.
Första 4 min.
Andra 5 min.-Gnällde i början.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessi

Härligt!



Veckan hinner jag ingenting och åker till morfar lördagmorgon, kommer hem på måndag kväll. Gillar inte att ha så mycket hela tiden.... Inget Laxå?



Mamma heter inte Lonka, hon heter Moliis Larsson :P;)



Du saknas av mig!



PUSS

2010-08-16 @ 20:23:13
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Ina

Söööööööööt!!!=)

2010-08-17 @ 23:51:50
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Helena

När kommer det en uppdatering från dig då??? :)

Tycker du har en jätte mysig blogg!!!

Och jätte söt hund!!!!!

2010-08-30 @ 09:33:31
URL: http://helena91.bloggg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0