Aah men troligt.

Troligt att jag skulle kunna göra en liten omstart i slutet av December.
Efter jag slutat jobbet igår 20.15 så anlände jag till Helena vid 21.
Och som de hade goa grejer på julmyset!
Rockyroad. Snickerskakor. Ngt gott godis. Skumtomtar.
Ost. Kex.
Mat.

Snacka om att jag säkert åt hälften av allt som fanns. Minst.
Så jag säger så här.
Seriös omstart i Januri.
Nu?
Nu blir det att njuta. Men bara när jag är i sällskap av folk. Som njuter.
Haha.

Idag blev det en långpromenix med hunden i morse.
Sen lämna bilen hos mor. Träna styrka.
Smet in på Lindas Zumba. JÄVLAR vilket roligt pass!
Jag rekommenderar starkt att gå på hennes Zumbapass.
Kändes som 3 min träning när det var en helt timma.
Hon var grym!
Både som dansare och instruktör.
Och det var så kul!
Massa höftrullningar=)

Sen var det bara att sätta sig på spåris och hem till lillskiten som behövde ut och kissa.
Lunch blev det.
Nu blir det dusch och sedan en långpromenad till med hunden.

Mycket mer än så blir det nog inte ikväll!
Får se om jag får bil.
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

12.30 till 21 varje dag. Hurså?

Pusssss

2010-12-18 @ 17:49:55
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0