Bläää.

Nehedu. Ni.
Detta går inte.
Jag kan inte ha en "fri" månad.
Det är bara att inse för typ sjuttioelfte gången att jag är en allt eller inget människa.
Och så fort jag tillåter mig godis och kakor. Socker i alla dess former helt enkelt.
Skräp kan man också säga.
Så finns det inget stop.

Var och hjälpte Annie med pannkakstårtsbakande.
Det var där det börja och med hur mycket skit det sluta tänker jag inte säga!
Så jag tar nu ett beslut.
Gör en omstart imorgon.
Inga kolhydrater. Förutom på lördag(av en viss spännande anledning.. och julafton + nyår såklart)
Och vi bestämde idag att vi skulle julbaka på onsdag. Men jag får väl ge bort mina godsaker till bättre behövande;)
December-godsakerna som jag inte kan hantera och ha kontroll över är definitivt inte värt att gå upp alla kilon för!
Samt att må dåligt över det.

SÅ!
Då gick jag i slag för det!
Inget godis fören JUNI. Det ni!
Kakor/tårta enbart när folk fyller år. Gärna inte om jag kan undvika det på ett snyggt sätt.
Kolhydrater. Hade först tänkt ha det i samband med träningen men kände inte någon direkt skillnad idag.
Har orkat bra utan senaste tiden.. låter det vara lite luddigt.
Kanske har lite havregryn i samband. Får se. Kanske en frukt.
Låter det vara osagt i några veckor!
Känner ju definitivt att sockret sätter igång suget. Så kanske bäst att undvika helt?

Så. Det var länge sen ett inlägg runt mina tankar kom.
Har inte behövts när jag undvikit kolhydrater. Mått bra av det. Inget sug.
Men nu har det funnits där med råge och idag fick jag bevis på vad som händer när jag släpper på tyglarna!
Ej redo helt enkelt=)

Och så ska jag nog våga slänga upp en före och efter bild hittills.
Juni är ju slutmålet. Men en halv-tids bild ligger väl på sin plats?

Så.
I Januari 2010. 69-71 kg?


December 2010. 62-63 kg.


Och så får vi se hur det ser ut om 5-6 månader!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flis

Massa skillnad! Roligt :D



Ja det är nog bäst du håller i tyglarna, fler såna mms som jag fick igår vill jag inte ha! ;) Ses sen. Puss

2010-12-16 @ 13:46:56
Postat av: Tigger

Lilla kompisen, med betoning på LILLA! Som du blivit fit!

2010-12-19 @ 20:36:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0