Box!

På en måndag bara sådär!
Och mina fingrar har seriöst inte slutat darra än. Och det var 2 timmar sen passet avslutades.
Det var militäriskt.
Så jäkla brännande, kämpigt jäkla jobbigt!
Malmgren tog med mig till hans gym och han hade verkligen inte varnat mig.

Så helt slut.
Kanske behövdes med tanke på att pappa hade köpt hem galet goa pistagenötter.
Som jag kanske åt ett antal nävar av för mycket innan!

Har precis slukat stekt kyckling, sallad och keso med grillad paprika.
Så gaaalet gott!

Känner träningsvärken komma smygandes..
Hade tänkt köra gympasset imorn innan jobbet men blir nog kondition istället då.
Men två gympass måste in denna veckan. Är så taggad på chins o dipsen!
Vill kunna utan fusk om inte allt för länge=)

Idag var Freja med på lagret och röjde i 6 timmar.
Hon är helt underbar.

Charmade hela cubus-gänget och även mig flera gånger om=)
Så stolt matte!

Och idag var det lussebullar och pepperkakor hela dagen lång.
Skönt att jag satt 63 som vikt i december.
Bara jag inte går över det..
Nej.
Ingen ångest i December.
I värsta fall blir det omstart i Januari.
Inte värre än så=)
Slutmålet är ju ändå i Juni.


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas jag med, JAG MÅSTE!!!!

Vi hörs i veckan, vi SKA leka:)

Pusssss

2010-12-13 @ 21:33:56
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Underbar du är, vill bara ni ska veta vad ni betyder för mig!!

Tack snälla, allt känns fortfarande så konstigt, kan inte tro det är sant! Jag på en tävlingsscen liksom!

Ses snart!

Pusssssss

2010-12-14 @ 12:11:25
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0