Chins och dips!

I mitt hjärta.
Med fusk-hjälp såklart.

Hunden väckte mig halv sju imorse!
Pep och gnällde.
Var la mitt eget fel då vi mumsade på blomkål hon och jag igår efter jobbet.
Hon gjorde ifrån sig med råge utomhus kan jag säga!
Men trött som sjutton var jag.

Men in med henne efter en långpromenad.
Åt frukost.
Tvä knäckisar med två ägg.
OBS: Första frukosten på flera månader där kolhydrater är så tydligt.
Tänkte att jag skulle ju köra gympasset så skulle se ifall jag fick lite mer energi.

Drack en celsius i bilen på väg till gymmet.
Satte musik i öronen och jävlar var gött det brände i musklerna!
Skakade i både fötter, fingrar och händer!

Så jäkla grymt gymschema!
Nöjd!
Dock väldigt svag.
Men det ska vi ju ändra på!

Ätit lunch:
Kyckling, sallad och smaksatt keso.
Nu blire dusch och sen ska jag och Frejis åka och säga hej till Annie och Dixon.
Som vi inte har träffat på över 5 veckor då hon har gottat sig i Australien!


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet och ni är bara så bäst, TACK!!!!

Jag har tänkte jobba imorgon såååå = vi ses imorgon :)

Helt galet men även helt galet typiskt:)

Åååå blir så sugen när jag läser om din träning, kommer inte kunna vila länge känner jag :)

Pusssss mitt hjärta

2010-12-15 @ 12:26:11
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt att höra att du är nöjd med upplägget. Du verkar taggad! Grymt jobbat Malle. Kram!

2010-12-15 @ 19:50:40
Postat av: malle

Tack Johanna! Du lyckas som vanligt att göra grymma upplägg!=)

Stor Kram!

2010-12-15 @ 22:09:16
URL: http://ninjamalle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0