Gaaah.

Trött.
Jobbat 11-20.15 ute i sisjön. Cubus.
Hade ingen bil så sprang till spårvang 09.45. Och missade spårisen.
Fick ta den som kom sen och då var det 2 byten.

Innan det det var det upp tidigt tidigt för att trötta ut valpen då hon skulle vara själv de första timmarna.
Hemma vid 21. TRÖTT!
Och inte tränat på 2 dagar.
Känns inte allt för kul.

Kommer slockna snart.
Ska ut med hunden för sista prommisen( Galet kallt så ser inte fram emot det)
Sen är det upp tidigt igen för ska hinna trötta ut hund. Gymma och lämna bilen hos mamma innan kl 11 imorn!
Fick lånat hem bilen ikväll. Sööönt.

Och imornkväll är det jobb på gymmet!

Och det får mig utsökt att tänka på att goaste träningskompisen Annie idag anmälde vårat intresse för Krav Maga!
Ska bli sååå kul!

Och fick även utlåtandet idag.
Det som jag bävat för.
Polisrekryteringen.
Var ju på pliktverket för några år sedan.
Och det var, tro det eller ej, positiva saker de hade att säga om mig!
Så lite att tänka på nu..


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Lönn

Vi kommer att ha krav maga kurser på Almedal under våren :) Kan vara värt att vänta på kankse?! Pussa!

2010-12-20 @ 22:05:39
Postat av: malle

Tack för att du sa det Lönn! Ska jag jämföra=) Puss!

2010-12-21 @ 12:43:49
URL: http://ninjamalle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0