Inte många rätt..

Inte idag inte!
Kunde inte somna inatt.
Upp 07.30.
Glömde mobilen hemma så hade ingen aaaning om vad klockan var när jag var ute med valpen.
Kl 9 kom vi hem.
Kom till gymmet vid 10.( Skulle lämna bilen 11)
Ganska stressigt.
Insåg att jag bara hade en sko med mig(valp tagit ut ena ur väskan?)
Snällaste Lönn lånade ut snällaste Märtas skor.
Tack o lov!
Skulle snabbhandla på Maxi sen.( För mamma ringde och sa att jag kunde lämna bilen kvart över.)
Och då undrar jag: Jobbar inte folk?
Man kom knappt in. Ännu mindre ut.
Lämnade bilen närmare kvart i..

Haha.
Får väl se hur dagen fortsätter!
Blev ett halvt styrkepass.
Och godaste frukosten för tillfället:

Fairings Sloow protein wild berries(längtar tills jag kan smaka vanilj)
Gjord till proteinfluff.
På havregrynsgröt med hallon.
GALET gott.



Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flis

Ja, torsdag är jag ledig! :) Skulle behöva komma till Allum jag med faktiskt. :) Tid?

2010-12-21 @ 18:02:41
Postat av: Jessica

Ja det gör man, ska skriva mitt schema för träning och kost efter nyår! Diet ON :)

God frulle du gjorde dig!

Och snyggast är du!

Ne, hon ha ringen, hon får låna min :)

Komme rni torsdag och hälsar på i Allum?

Pusss

2010-12-21 @ 19:09:29
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0