Jessica Lonka!




Idag var det dags för Jessica att gå upp på scenen och glänsa.
Och som hon sken!
Hon var så vacker!
Log och strålade som bara den!
Och hennes kropp är inte nådigt snygg.
Som hon har kämpat för den.
Grattis älskade vän!
Om jag bara kunde ha en tredjedel av din envishet och målmedvetenhet!

Imorse var jag och valpen uppe klockan 07.
Ut och leka med 8 andra hundar.
Superbra då hon skulle vara själv i några timmar.
Tackar även mamma och pappa som hade hand om henne sen=)

Ätit lite väl många bars idag. Mår aaaaningens illa.
(Ska inte ens prata om hur illa jag mådde efter gårdagens julbak.
Efter kolakakor. Lakritskolor. Lussebullar.
Kräkmätt,
)

Imorgon är det jobb 8-14 på Cubus. Röj på lagret.
Frejis ska med. Får se om hon kan vara tyst "backstage". Annars får jag väl åka hem med henne.
Så vi ska upp kl 05 imorn. Trötta ut hund. Plocka upp mamma 07.
Gaaaah. Kommer vara galet trött.

Nog om det.
Längtar till Onsdag då vi ska äta och sedan gå på bio.
Hela tjejgänget!
Tjöta ikapp oss om allt som hänt senaste tiden=)

Nog om det.
Nu är jag trött!
Grattis igen Jessica!
Den resan du gjort är enorm!

Och hon kom för övrigt 7a av 22.
Grymt värre!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack underbara du igen!!!!!!!!

Kanske ses vi torsdag? Vi får se helt enkelt!

Älskar dig! PUSSSSSSSSS

2010-12-13 @ 05:33:17
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Marcela

ska du också bli bodybuilder?

2010-12-22 @ 10:14:56
URL: http://mdiaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0