Lördag hela Fredagen?

Igår när jag var på väg hem från "julbordet" så trodde jag det var fredag.
Idag på jobbet så trodde jag att det var lördag.
Irriterande!
Och det är inte så att jag kommer på mig med att "oj det är ju fredag." 
Nej nej.
Det är " blabla lördag. Bla bla imorn söndag. Blablablaaa."

Men igår var det alltså Torsdag och vi möttes upp vid Hagabion.
Vi i Cubusgänget!
Och tillsammans gick vi till ett ställe på Linnégatan som var supermysigt!
Man fick måla på muggar, kannor, fat i keramik.

Vi skulle få måla varsin mugg som vi får ha på jobbet.
Det ska brännas och glaseras under helgen.
Jättemysigt med vin och ost=)
Detta hade chefen själv stått för då hon tycker om oss så mycket. Underbar människa!

Sen gick vi till en restaurang där det var förbeställt:
Galet god förrätt

Denna tallriken var vi 3 som delade på.

Pasta med oxfilé, kantareller och grädde till huvudrätt.

Och supergod efterrätt.

Och vin.

Kolhydrater X 10000?
Ja.
Och är det gott så kan jag inte sluta äta!

Kom i sängs runt 24.
Och kl 05 ringde min väckarklocka!
Tog spåris till Sportlife Ullevi.
Löpte 6 km på bandet och höjde hastighet hela tiden.
Slutade med hastighet 15 på sista km.
Galet underbart lycklig man blir när man tar ut sig så svetten sprutar!
Och energi hade jag för mycket av:D
08 gick spåris vidare till jobbet på Cubus.
Jobb till 12, hem hämta Freja.
Och nu har jag ätit lunch och lägenheten ska städas då det ligger rentvättade kläder överallt!


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

OKEEEEEEEJ

Detta inlägget skulle jag ju inte ha läst....

INTE OKEEEEEEEJ :D

2010-12-04 @ 15:36:41
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, luugnt:)

Tack snälla, men nu slätar jag ut med allt vatten, lite trist. Men snart tillbaka:)

Jag tycker du ska njuta av denna månaden, om inte annat för min skull! Är och ha kul va fan:)

Jaa, sjukt, snart är jag i mål!

Pusssss

2010-12-04 @ 19:08:36
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hihi, får du göra :)

Hoppas det, är så matt och så trött!

Vad skönt, det var meningen, ångest kan vi ha sen:)

Pussss

2010-12-05 @ 19:57:28
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0