Måndag!

(Detta inlägg skulle kommit upp runt 13.00 idag.)

Och efter jobbet igår så åkte jag hem. Åt och sedan la jag mig 21.00.
Vaknade 06. Somna om till 09. Galet välbehövt med sömn!

Var på julkonsert i Lördags.
Sen åkte jag, Camilla och Alexsandra till Eriksberg där Alexsandra duka fram massa plock från hennes jobb som var galet gott!
Och sen börja vi dricka.
Och Andreas hade med sig bror sin och en kompis hem då de skulle ha bakisdag i lugn o ro framför tvn.
Det sluta med att de också drack och vid 03 så hade vi inte kommit ut.
Som var meningen!
Hemma runt 04 och sov typ inget.

Jobb på gymmet igår.
Och idag har jag fått tillbaka min lilla tjej. Som har varit hos mamma sen lördags!

Hon har slocknat=)
Hon har tydligen lekt med katten dag som natt!

Stack till Ullevi runt 10 idag och sprang 7 km på löpbandet.
Underbart!
Höjde hastigheten hela tiden och körde i alla fall hastighet 15 två gånger i 30 sek!

Nu ska jag läsa lite i en vardags och tävlingslydnads-bok.
Anmäla oss till Partilles brukshundsklubb.
Sedan är det la dags att ta ut valpen och sedan är det dusch för min del!
För ikväll blir det La Sombrita.
Eller kväll och kväll. Kl 18.

Och för övrigt så har jag ätit och druckit så galet mycket sedan i torsdags så ser inte fram emot morgonens inväg.
Men December får kanske se ut så här.

Tjipp!


UPDATE

Var ute och tränade med Freja förut. Galet duktig hund jag har!
Och skulle träffat en person ikväll som ringde förut och hade bråttom till jobbet.
Som han hade glömt bort att han skulle till ikväll.
Så ändrade planer ikväll så att säga!

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Hej!



Kul att se dig inne hos mig. Kommentera gärna oftare. ;)



Jag lägger till dig i blogglistan så hälsar jag på hos dig igen.



Kram

2010-12-06 @ 19:20:32
URL: http://annadrott.blogspot.com
Postat av: Jessica

2010-12-06 @ 20:47:11
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, bra att skirva något också :)

Ja men var jag är avundsjuk på hur du lever nu, massa mys och skoj ju, jag kommer snart och joinar:)

Tack, blev inspirerad själv :)

Galet vad jag längtar efter dig själv!!!!

10.45 går vi upp på scen, allt öppnar 10.00.

Jag kämpar, känns bra :)

Pussss

2010-12-06 @ 20:49:31
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0