Nya dag.

Och skitväder!
Regnet öser ner. Det är snorhalt.
Stackars mamma som ska ha en valp i fyra timmar som inte kan springa av sig ute.
Dock har hon varit väldigt slö inomhus nu.
Sovit mest hela tiden.. undrar om ska löpa snart?

Jag mår bättre psykiskt idag.
Känns bra att bestämma lite struktur.
Ska fila lite mer på lite planer.
Är nog ingen "fri" typ.
Haha.

Ska iväg till Cubus strax. Röja det sista på lagret!
Och förra veckan var det en tävling om vem som sålde mest i snittköp per kund.
Trodde inte ens jag räknades då jag bara är extra.
Så jag försökte inte ens vinna.
Och vem vann?
Haha.
Jag.
Så idag får jag ta en valfri pjamas. Det ni!

Ska försöka hinna med att träna ett konditionspass idag.
Annars är jag ledig i helgen så är ingen panik om det inte blir av idag=)

Tjippeli!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Är inte heller någon fri typ, tacka vet jag cardio och matlådor! Vill "tillbaka"! Ses sen!

PUSSS

2010-12-16 @ 15:30:38
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0