Onsdag.



Precis varit och hämtat lill-tjejen i min lägenhet och packat ihop saker så jag kan duscha hos mamma.
Där jag är nu!

Var ute imorse med Freja så hon fick leka med lite hundar.
Varav en jättefin rottis hane. Galet ståtlig!
Inte lite sugen.

Efter det blev det ett gympass!
Änligen.
Har dragit mig lite då jag är lite osäker på nya gymschemat med chipsen och dipsen.
Och jag fegade nog lite idag. Men annars svettades jag massa och det sved i alla delar av min kropp!
Får ta tag i och köra passet med musik och försöka tänka bort osäkerheten.

Och igår körde jag 30 min på crossen och sedan intervaller på löpbandet:
Inge ont i benhinnorna!
Galet skönt att springa igen.

Ikväll blir det mys hos Fliselis!
Tar och går bort dit så Freja är trött av all rädsla i stan och sen går jag hem så hon kan sova gott. Och jag med.
Och då menar jag från och till Mamma då jag ska skjutsa henne till jobbet imorgon kl sju.
Alltså hon börjar sju.
Och sen ska pappa hämtas på flygplatsen vid halv tio!
Weho!=)

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Javisst, åker upp vecka 7 och är där 3 veckor! :)

A, pratade med Camilla om det. Jag har inte tänkt ngt alls, verkar som vi splittras?

Det får vi göra:)

Pusss

2010-12-01 @ 14:15:06
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det tror jag med, ska bli skitkul :)

Jaja, jag gör det som händer på nyår, spelar mig ingen roll. Inte hunnit tänka på det så mycket heller.

Snaaaart kan vi börja leka "normalt" :)

Pusss

2010-12-01 @ 22:17:34
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0