Ont i ryggen.

Aj aj.

Segt va det att åka spåris och buss hem igår från jobbet. Tog 45 min.
Och imorse ringde klockan 04.30.
Tog buss + spåris till Almedal och körde mitt nya gympass.
Med musik i öronen var det enklare att pressa sig!
Tack Märta=)
Galet kul det är att gymma!
Man får för sig att man får tydligare muskler efter varje gång;)
Och det var tredje personen igår(Tränade med Flisen igår. Gym) som sa att jag såg tränad ut:D
Weeeho!
En har sagt:
Du är nästan lika vältränad som mig nu.
En annan:
Va vältränad du är!
Och en sa då igår:
Va tränad du har blivit.

Haha. Kanske inte ordagrant. Man hör kanske det man vill höra:D

Jaja. Trött som en tok är jag.
Tog spåris+ buss till Cubus för jobb 9-16 efter gymmet.
Och nu ska jag strax med ut på långis med hunden. Tar dock emot då det är så galet kallt inne och ute.
Och är supermätt. Bööp.
Nog om det.
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Men shit gumman vad grymt att få höra allt det!!!

Hur längesen såg jag dig egentligen??

Du är mer äv välkommen upp!

Och du var ju den som gick med mig på min första promenad, minns du? :)

PUSSSSS

2010-12-08 @ 19:38:47
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tror dog inte, varken när det gäller att det inte syns du tränar eller att du fått långt hår!!!

Så förbannat längesen var det väl inte, eller?! :O

Jaa, väldigt nostalgiskt:)

Pusss

2010-12-08 @ 21:11:54
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0