Satans kallt!

Nu räcker ju inte mina dubbla/trippla lager kläder till längre.
Dags att införskaffa riktiga kläder. Dyra säkerligen.
Men är värt det med tanke på att hunden har man ju säkerligen i minst 10 vintrar till=)

Så det blir nog ett måste nästa vecka. För från och med nu så är det full rulle non stop!

Inatt sovs det inget.
Freja lekte med katt.
Imorse skjutsades mamma till jobbet.
Sen blev det promenad med hunden.( Som nu slocknat. Konstigt.)
Och om en 20 min så hämtar jag pappsen på flygplatsen!
Och direkt efter det: Till Cubus och köpa nya jeanstights.
För mamma har tagit mina då jag har krympt ur dem:D
Sen är det tvätttid 12-16.
Och sen mina damer och herrar:
Julbord med Cubus!
Tänk att jag är inräknad=)
Vi ska mötas 17.45 vid Hagabion för att gå till "julklappen" och sen är julbordet 20.00.
Härlig dag!

Älskar när det är fullt upp.
Igår blev det inget lek med Fliselis (Som inte mådde bra) och helt plötsligt hade jag inget att göra.
Hos mamma. Där jag verkligen inte har något att göra.
Och det innebar att jag åt. Inte bra.
Men nya tag!

Fullspäckade helgen:
Fredag: Jobb Cubus 9-13. Träna. Idol hos Brus.
Lördag: Träna. Jobba Cubus. 12-16. Julkonsert. Restaurang med Alexsandra och Camilla.
Söndag: SOVA(Ledig från hund på morgonen.) Jobba 15.15-19.15 på gymmet. Sen kanske några vinglas.

Så. Kan ju bara hoppas på att vågen inte pekar uppåt på tisdag. Med tanke på att det är mycket "ute-ätande" denna veckan.
Men är det Jul-månad så är det.
Får ta det med en nypa salt!
Sen kommer ju julbak och julafton. Hit och dit. Här och där.


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, det är inte så viktigt, nyår är överskattat :)

Får se helt enkelt!

Ingen aning vart man köper dom, dom är gamla, fått av mamma:)

Men sjukt bra är dom!

Ha en underbar dag!

PUSSSSS

2010-12-02 @ 11:01:18
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack snälla du, den värmde!

Neee, en vecka typ :)

SJUKT!

Kramar om till dig!

2010-12-03 @ 08:43:54
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0