Snorkallt!



Efter att ha varit ute med Frejis i en timma så var både tår och fingrar förfrusna.
Och planen var ju att slänga i sig frukost och sedan ta buss och spåris till gymmet.
Men den gick jag inte på!
Det enda som får mig att gå utanför dörren nu är såklart Freja(knappt dock) och om jag får bil i några timmar innan jag ska plocka upp Fliselis 17.45 utanför hennes jobb!
För att sedan(förhoppningsvis) rulla vidare och säga hej till älskade Jessi och Johanna som vi inte träffat på gaalet länge!
Och sedan färga flises hår och se idolfinal såklart!

Lyssnar för övrigt för tillfället på Jessica på radion:D
Hon dyker ju upp överallt!
Och hon ska ju tävla på söndag på fitnessfestivalen.
Galet kul!

Och byter vägdag till idag. Fredag.
Känns lite roligare.
Så här kommer det:
Startvikt(sen nov. 2009.): 73 kg.
Dagens vikt: 61.9 kg.
Förlorat sen start:
11.1 kg
Veckans +/-: -0.9 kg.
( Sen i tisdags)

Och det var ju kul!
Eftersom jag har som mål att hålla mig under 63 i December så känns det galet kul!

Ha en trevligt Fredag, det ska jag ha!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du gått ner igen? Det var ju kul! :)

Vad synd men det kommer fler tåg som sagt!

Hoppas vi ses sen då:)

Ja, snart söndag, jag är pirrig nu!

Haha, kanske du är, vi får se på söndag:)

Pussss

2010-12-10 @ 11:13:44
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Praaaa gjort! Som du snart kommer vara en liten pinne! :D Ses sen, längtar ihjäl mig...

2010-12-10 @ 12:18:43
Postat av: Jessica

Haha,vi får se ju :)

Skönt, så länge man inte stressar är det så att kroppen sköter sig själv! Bra för dig:)

Haha, jämfört med den bjässen har jag inte mycket att komma med :)

SNART SES VI!!!!!!!

Pusss

2010-12-10 @ 14:01:51
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du är underbar!!!!! ÄLSKAR DIG!!!!

2010-12-11 @ 21:24:51
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0