Söndag-jobbdag




Kan inte komma ihåg senaste helgen då jag varit helt ledig.
Alltid varit antingen lördag eller söndag med jobb.
Men kan ju säga såhär: Behöver pengarna. Big time.
Aldrig varit så nära 0:- gränsen som nu.
Men så blir det väl när man säger upp sig och skaffar hund.
Smartis.

Imorse var vi ute i ett par timmar och lekte med hundar.
Så nu ligger Frejis och sover i soffan.

Hittade pankakstårtan som Annie gjorde åt Kim häromdagen.
Alltså bilden på den hittade jag.
Inte själva tårtan.

Kim hade ingen aning om att hon skulle få en tårta.
Annie bland andra överraskade henne i stan med denna tårta, hon visste inte ens att de skulle dyka upp=)

Ne nu ska jag ta och röja upp här. Går ju inte ens att röra sig i lägenheten för alla söndriga gosedjur.
Och kanske mina kläder.

Har förresten nytt nagellack på mig.
Älskart!


Haha. Gaaanska spretigt inlägg.
Har inte så mycket att säga.

15.15 blir det iaf jobb på gymmet!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi hade det kul:)

Ja, men kom förbi, jag jobbar som sagt heeeeela tiden :)

Gillar ditt nagellack starkt!

Pusssssss

2010-12-19 @ 14:22:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Flis

HAHA det ser helt stört ut med Gladys i photoboothen! Känns helt fel. Hahaha, som jag har skrattat (inombords för Ali sover). När ses vi då? Hejdaah.

2010-12-20 @ 11:08:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0