Tisdag

Aningens ömt i alla delar av min kropp.
Härligt=)

Väcktes 06.45.
Ville somna om.
Hörde hur hunden höll på med något.
Sen hoppa hon upp i min säng med min ena stövel.
Sprang in i tv-rummet.
Hörde hur hon fortsatte med något.
Sen börja hon gnälla.
Och gnälla.
07.30 var klockan när jag tog på mig typ 30 lager kläder för en promenad med valpen.
Och i hallen möts jag av en lång toalettpappers-rad.
I soffan och på golvet i vardagsrummet låg det söndrigt papper överallt.
Snacka om att hunden varit rastlös!
Glömde stänga dörren in till badrummet.

Ne nu ska vi ut på en promenix till, sen är det träning och jobb!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Söt du är, tack för det! Det är basilikasås juuue. Får la lägga upp receptet på bloggen, det är min favoriträtt! Såååå mummmmmma :)



Jag ska träna på torsdag, vid 13-14 typ. Ska du med? :)



Haha, det är nästan så jag inte vågar säga vart han köpte den... :< Han dras till turkbutikerna i stan (Monsoon). HAHA. Hejdå.

2010-12-15 @ 00:54:31
Postat av: Jessica

Tack:)

Ang känslorna så kan jag inte blanda in andras tankar, det kommer bara förvirra mig, jag ska komma på något bra som passar mig :)

PUSSSSS

2010-12-15 @ 09:17:26
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0