Tisdag.



Helt underbart att ha en überglad hund med på morgonpromenaderna.
Övade på att "vänta" imorse i inhägnaden.
Trots att jag slängde iväg korvbitar så satt hon kvar och tittade på mig.
Längtar till kursstart i vår!

Skulle varit ledig imorgon men Cubus-boss ringde.
Så det blir jobb imorgon 9-16.
Tack och lov kunde mamma ta Freja.
Hon har fått ta Freja mycket nu.
Nu får man känna på det dåliga samvetet över att inte spendera hela dagarna med hunden.

Ska strax packa ihop för att dra mig till Almedal för träning med Flis och sedan jobb till 21.45.
Men först:
Inväg.
Startvikt(sen nov. 2009.): 73 kg.
Dagens vikt: 62.8 kg.
Förlorat sen start:
10.2 kg
Veckans +/-: +0.7 kg.


Inte alls förvånad över att det är plus.
Bara glad över att det inte var mer!=)

Trevlig Tisdag på er!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååå jag vill höra om killarna!!!!:)

Låter ju hur bra som helst och det där pluset, njut av det, det gör inget!

NÄHÄ?! Komma upp till Sälen???

Haha, vad kul med den personen och sms:)

Pussss

2010-12-07 @ 20:54:04
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0