40 minuter!

Så lång tid tog det mig att komma upp ur sängen i morse!
Men upp kom jag=)
Och katten var så tyst inatt, skönt! Underbart! Sov som en stock!
Nu ligger han uppkrupen i mitt knä..han kan vara söt han med.

Traskade iaf bort till Ullevi. Hoppade på crossen, körde 45 min. Hann 4.14 km. Gott var det!
Kollade nyhetsmorgon samtidigt. Skitbra! Det brukar jag ju inte hinna med hemma. Eller välja rättare sagt.
Traskade hem.

Har precis surplat i mig min favvodrink just nu:
Alpro sojamjölk light.
Banan.
Dahlblads choklad-banan protein.

Jag skojar inte när jag säger att det är svinigt gott!
Tänkte slänga mig i duschen nu och ta min gröt precis innan jag sticker till jobbet.
Idag blir det jobb 11-18 ute i Högsbo 421!

Var riktigt kul att få jobba med Vickan igår. Som vi har planer:D
Saknar dig redan min Flis!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, om han kommer:)



Skönt du fick sova, jag sov dåligt, min katt är sjuk på något sätt :(



Jag äslkar din drink, ska fråga Maria om jag får ta det på min diet, tveksamt dock men men!



Redig du var idag!

PUSSSS

2010-02-25 @ 11:05:46
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0