9-18

Japp. Det var min arbetade tid idag.
Och kosten gick åt helsike idag. Träningen också.
På grund av väderförhållanden så är alla spårvagnar och bussar försenade.
Och att ta mig från 421 till gymmet innebär 1-2 byten. Med förseningar i sjuk kyla.
Sedan ta mig hem från gymmet innebär ett byte. Med förseningar. I sjuk kyla.
Eh. Jag sa nej tack.
Och jag var som vanligt DÖ-hungrig när jag kom hem.
Suck. (skulle ätit upp chippen, dippen och godiset igår)
Nytt godisförbud. Gäller till o med avfärd mot New York.
Förbud verkar vara det enda som biter på mig.
Vad jag göra som straff om jag äter?
Hmm.. ja, milen i skatås i denna kyla är ju rätt skrämmande.

Vad händer egentligen.
Ska ta mig en rejäl funderare nu. Lägga upp tänket bättre imorn. Gör om gör rätt. Lära mig av mina misstag. Inga mer misstag nu. Herregud. Visa lite mental styrka kanske?
Ja.

Nog tjötat om dagens misslyckande.
Nya tag!
Imorgon jobbar jag 14-20.
Skjutsar mamma och hennes barndomsvän och moster till flygplats då de lyckostarna åker till Dubai.
Jag blir kvar ensam med katt och bil:D (INGA mer spårvagnar på två veckor!)
Kl åtta eller runt den tiden åker vi.
Så tänkte åka direkt vidare till gymmet så det blir gjort.
Kanske sedan till Backaplan för shopping.
Och sedan vidare till jobb=)

PF-upplägget:
Kände hunger när klockan var strax efter 12. Men inga problem att stå mig till 13.
Lagom hungrig till kl 17.
DOCK vrålhungrig vid 19. Kanske ska öka på maten som äts 17. Och mindre mat vid 21.
(Dagens sista måltid berättar jag inte ens. Förutom skiten som jag som sagt inte åt upp igår.)
Jo så får det bli.

Ska ju ändå träna på morgonen och inte innan sista måltiden, behöver inte mycket innan läggdags, bättre att inte se till att vara vrålis då.
BRA GENOMGÅNG. Tack.

Nu tv. Sedan sooova!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men Malin, du är ju sjukt duktig, sluta tyck att du misslyckas hela tiden, det gör du inte, ta en dag i sänder!!!



Ja, jag var något i morse i alla fall men är borta nu :S



Jag skickar bilderna på mailen???



Pusss (höll på att skriva pisss, haha, lite skoj, eller? Ne, kanske inte...:))

2010-02-22 @ 22:05:55
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Bilalalise

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-12-06 @ 08:13:54
URL: http://bilalalise.blogyears.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0