Aldrig planera!

För alltid när jag skriver vad jag har tänkt göra i träningsväg här i bloggen så blir det inte så.
Så inget mer sånt!
Inte ens en dag i förväg.

Inatt sov jag väldigt dåligt. Var uppe och pratade och flyttade kläder osv.
Hade även en mardröm och vaknade riktigt kallsvettig så hela tröjan va dyblöt.

Så trött var jag när klockan ringde.
Så ingen träning på morgonen.
Blir istället ett längre pass ikväll på gymmet!

Så, nu är det iordninggörning och sen spåris+buss till backaplan!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: livetoday - 52kilo

OH hihi tack sötnos :D

2010-02-17 @ 10:23:21
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Karin

Konstig upplevelse att vara uppe och prata och flytta kläder mitt i natten! =)

2010-02-17 @ 12:09:57
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Det gör inget, nästa gång:)



Tack!



Ingen kul natt du :(



PUSS

2010-02-17 @ 12:19:03
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Petra

Hihi, själv blir det tvärtom, att jag verkligen känner att jag drar iväg och tränar om jag sagt det till någon c(:



Jag har faktiskt tänkt prova periodisk fasta från och med idag och drygt en vecka framåt! Tänkte börja dagen med en promenad och kaffe, äta "frukost" runt 12.00, sen eventuellt ett litet mellanmål när man kommer hem, iväg och träna och sen fylla på med dagens sista mål (innan 20.00, gärna innan 18.00). Har inte bestämt mig än om jag ska skriva om det i bloggen nu, eller när jag är klar och utvärdera då =)



Är du på? ;)

2010-02-17 @ 13:18:43
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson
Postat av: flisen

Jag hoppas jag får se ditt glada tryne här sen! :D

Åh vad gulligt skrivet, tack för det! Jag kommer sakna dig MASSA när jag är i turkland... PUSS!

2010-02-17 @ 14:51:00
Postat av: Petra

Ja men vad kul! Ska bli roligt att jämföra!



Dagens största mål är mitt första. Det äter jag tillsammans med mina vänner i matserveringen. Nästa mål är mer ett påfyllnadsmål, för jag vill ju inte känna mig för mätt under träningen =) Sista målet lämnar jag öppet, det beror lite på hur jag ätit tidigare på dagen.



Kalorinivån och energiprocenten varierar ju från person till person med vem man är och vad man har för mål. Jag försöker dock att ligga under mitt dagsbehov och jag försöker tänka på att äta mycket protein =)

2010-02-17 @ 16:19:41
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0