Dag fem..

av åtta är nu snart slut.
LÄNGTAR till helgen!

Imorgon är det jobb på Backlaplan för min del.
12-19.
Ska lägga mig strax för jag ska orka ta mig på morgon-stairmaster(blev så frälst från idag!) med spåris och sedan ta spåris till Backaplan och sedan spåris tillbaka till gymmet när jag slutat och köra ett pass till.
Flisen jobbar stängning imorn med och känner att jag vill träffa henne!
Saknar henne redan. Redan. Vi mös ju i Söndags:D

Tomt det kommer bli när hon åker till sin karl.
Tur jag är på mitt nio-dagars-arbetspass då;)

Nog tjötat.
Hej och godnatt!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad fort det går, dagarna rusar fram!!



Hoppas jag med!



Puss

2010-02-16 @ 22:30:56
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Ida

Mja, en hel del!:) När jag väl springer så brukar det bli ca 5 km. Men i höstas så brukade jag springa milen ca 2 gånger i veckan:P Så är väl nere i en springsvacka just nu. Men tänker som dig, enklare att ta igen det när snön är smält & våren är här! :) haha



Så nu få våren mer än gärna komma! :)

2010-02-17 @ 07:30:48
URL: http://mogensens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0