Dagarna går för fort!

Hänger knappt med.
Inte okej!

Idag skulle jag gått bort till löplabbet. Intersport.
Köpt löpargejer, vinterjacka och vinterskor.
Orkade inte.

Nu ska jag snart ta vagnen till Almedal för jobbjobb.
Tar med mig träningskläder ifall jag skulle orka släpa mig till expressgymmet i ullevi efter stängningen i Almedal.
Men eftersom mitt nya träningsschema börjar imorn så känner jag inte ett måste ifall jag inte orkar ikväll. Träna alltså=)

Nu ska jag ta min andra rosenrot för idag. Tröttelitrötttrött.

Har märkt att jag inte har så mycket färg på mina läppar.

Tjipp.
Kommentarer
Postat av: Jessica

DU ÄR SÅ FIN MIN VÄN!!!

2010-02-07 @ 17:08:30
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0