Det var det.

Och det var det=)
Haft en katt på min mage typ halva natten, drömt mardrömmar och vaknat upp med inget påslakan på täcket.
Inte sovit så bra inatt.
Men sov länge!
Ställde inte klockan och vaknade klockan 10.

Kommer nog få ta mig runt milen i skatås om jag inte kör in min mogonpromenad någon annan dag denna veckan, för idag blir det inte!
Nya chefen ringde idag och bad mig komma in en timma tidigare och gav mig flera tider.
Så i Mars är det nio dagar på raken. En intventering klockan sex. Woop Woop!
Men förhoppningsvis åker vi i familjen till Sydafrika någon dag efter detta:D

I alla fall. Nu dags att planera!
Äta frukost.
Åka till Löplabbet.
Hälsa på Flisen.
Jobba 15-20.
Intervaller på Löpbandet ikväll.

Hade hellre haft träningen klar innan jobbet men det hinns inte med!

Tjipp på er!
Kommentarer
Postat av: Ida

Jo, vila knäna och träna sånt som inte gör ont! :)



Du kommer klara det galant!:) Bara du ge dig fan på att klara det! :) Haha.



Jag läser till Lärare!:) Pluggar du något?

2010-02-09 @ 10:47:26
URL: http://mogensens.blogg.se/
Postat av: Helen

HAHA :D det hade jag med önskat, då hade jag nog vart lugnare! :D

2010-02-09 @ 18:52:51
URL: http://helenerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0