Gårdagens inlägg

Så skönt det känns att ha följt träningen för första dagen denna veckan!
När klockan visade 20 så var jag både trött och hungrig. Lockade att åka hem.
Men tog mig upp på löpbandet, efter 10 minuter så höll vänster benhinna att ta kål på mig.
Så avvärkade 20 minuter på crossen.
Inte mycket träning idag, men jag följde det jag hade schemalagt(förutom att löpningen sket sig)

Så nu känns det bra med träningen, nu är det "bara" maten kvar att skärpa.
Fattar inte varför jag har så svårt för det.
Äter alldeles för lite på dagen, så när jag kommer hem, som idag så är jag så hungrig. Tar en normal portion mat. Men det mättar inte. Inget mättar. Överäter allt och lite mer därtill.

Men jag börjar komma på situationer och tider som ska undvikas för att motverka denna hetsätning!
Så jag ser ljuset på tunneln=)

Snart sova!
Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0