Go dag!

Dagen blev go ändå!

Var på gymmet vid 12. Körde 50 minuter på crossen.
När jag stod i duschen så kom Märta in. Hon hade trott att hon skulle börja kvart i två som jag. Men icke.
Så då frågade hon om jag ville börja fem istället.
OCH som jag ville det!

Asgött att bara slänga på sig mjukisar, adidaströja. Inte borsta håret. Inge smink och åka hem med mamma som var så snäll och plocka upp mig. GÖTT!!

Hemma blev det mat och sova. Tog en till rosenrot.

Och pappsen hittade min almenacka. Gud så skönt. Man får lite stresskänslor utan sin nacka=)
Och som det ser ut nu så är jag ledig 1 dag i veckan de kommande veckorna..
Mmm.. jag som är konstant trött, nästan sönderstressad(gråten i ögonen nästan konstan nu)..
Får se, kanske blir bra ändå!
Nu är det snart jobb!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch gumma! Men tänk positivt!! CASHFLOW:)



Pussss

2010-02-02 @ 17:06:57
Postat av: Camilla

stackare! hoppas att rosenroten början verka snart.. puss

2010-02-02 @ 23:04:36
URL: http://bruuus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0