Gymgym Shushisushi!

Som jag är trött:D
Men som det var kul igår!
Var lite nostalgiskt att träffa så många från förra jobbet, saknar dem.

Maten var okej, sen gick vi vidare till the Flying scotcshman och senare var vi fyra(haha) som gick till Nivå.
Kul hade vi!

Men inte sovit alls mycket inatt så det är GODIS jag är sugen på idag. Första gången sedan godisförbudet sattes in för februari som jag känner sådant sug.
Tur jag ska möta upp Jessi i Partille för gymträning på nya Sportlife snart annars hade jag väl blivit galen av sug.
Har redan satt i mig FLERA prottepannakor med det mesta du kan tänka dig på, mackor..mat. Ja.
Cola zero. Apelsin. Jevvla godissug!

Jaja, duschat och vilat ett tag. NU träningskläder på!
Efter: SUSHI!
Ikväll: Te kanske? Betala räkningar? Ja.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Vad är det för räkningar man betalar i mitten av månaden egentligen? Haha. Köp dina läkerol så kanske det blir bättre! :) Hälsa Jessi. PUSS

2010-02-11 @ 15:53:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0