Hemmakväll=)



"lillebror" kröp upp i knät. Bara jag, hunden, katten (glassen) hemma ikväll.
Mysit!

Blev hem direkt efter jobbet. I dyngsura skor. In med träningsväska och ut med hund.
Ännu blötare när jag kom hem. Men vad gör det när man bestämt sig för att bara vara hemma=)

Så nu myser vi bara hemma. Med dator och biggest looser på tv.
Fick hem lite papper från Hemtex som jag ska läsa igenom också. Kan vara bra, var ju ett tag sedan sist.
Ska bli så kul imorgon! Längtar!

Och jag jobbar på att få mer ordning på maten. Varför är det så svårt när det en gång varit så lätt?
Går det för lång tid emellan målen/äter jag för lite så blir det mer "hetsätning" när jag väl äter. Inte okej.
Så om man skulle försöka planera lite.
Det ska jag göra ikväll.

Hoppas ni har det mysigt där ni är. Det har jag!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Men eller hur?? Humöret har ju inte varit det bästa men är lugnt nu, så länge jag inte tittar eller går ut:)



Som jag ska sälja rumpen av mig:)



Börjar du imon?????:D



Glass? Vadå glass??



PUSSSS

2010-02-03 @ 19:57:36
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha hunden katten glassen, hunden katten glassen =) japp kl 6 sa vi. tror jag =) jag längtar! puss

2010-02-03 @ 22:34:09
URL: http://bruuus.blogg.se/
Postat av: flisen

Hunden, katten, GLASSEN!

2010-02-04 @ 01:14:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0