Hör och häpna!

Jag VILL ut och springa.
Perfekt!
För nu börjar det dra ihop sig in i det sista innan det blir försent för att komma iform för varvet!

Så på lördag: Handla (dyra?) löparskor som tar bort det onda i benhinnorna(om det finns några),  varm löparjacka. Varma löpartights.
Sen är det bara att köra på söndag morgon!
GUD va skönt!
Nu känns det faktiskt. Jag kan vara påväg tillbaka från min träningssvacka! Kanske för att jag kommit in i jobbet nu?
Haha, så ska jag börja på ännu ett nytt idag.
Men det ska inte förstöra det jag känner idag!
Den känslan ska bara få växa sig stor..:D

Var nog lite nervös inför idag för kunde inte somna riktigt igår, så var lite trött när klockan ringde imorse.
Så valde att inte tvinga mig ut i kylan för prommis utan ligga och dra mig.
Så nu är gröten i magen och c-vitamin uppdrucken samt rosenrot svald.
Nu: Dusch.
Sen: Spårvagn i 35 min.
Sist: Nytt Jobb!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Som du ska testa det!!



LYCKA TILL IDAG MIN SNUTT!!!!



Pusss

2010-02-04 @ 10:28:04
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

lycka till hjärtat! kommer gå suuuper =) puss

2010-02-04 @ 11:04:54
URL: http://bruuus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0