Inget för mig.

Klarade inte ens två dagar av periodisk fasta.
Morgonen när jag skulle köra mor & co till flygplatsen kl halv åtta så stack jag och var färdiggymmat kl 10.
VRÅLHUNGRIG.
Hur fasiken skulle jag klara mig till kl 13?
Ne.
Passar nog inte mig som gärna tränar tidigt på morgonen.
Kanske vid en annan tidpunkt?

Nu kommer jag försöka äta:
Frukost.
Mellanmål.
Lunch.
Mellanmål.
Kvällsmål.

Inga kolhydrater på kvällen.
En prottedrink på vägen hem från jobbet för att inte vara hungrig när jag väl är hemma.
Lite  kolhydrater till lunch.
Mycket till frukost=)

Och träna.
Idag blir det inge träning. Orkar inte.
Sömn har det inte blivit så mycket av den senaste tiden.

Igår så kom Flisen, Jessi och Helly hit! Kul var det!
Bjöd på Tacos, lite tårta och kärleksmum. Flisen fyller ju hela 23 år idag:D

Inatt sov Jessi över, stackarn. Med kattskrället som mjamar hela natten=/ Och mig då.. HAHA!
Imorse skjutsade jag henne till Allum.
Hämtade upp Flisen, fick låna hennes sex and the city-box.
Vi åkte och köpte leggings på H&M.
Och sen skjutsade jag henne till flyget för hon ska få träffa sin kärlek på hennes alldeles egna dag!

Fick träffa Britta idag. Vilket liten dunboll!

Bosse var lagom glad på den tjejen må jag säga!


Nu är det snart jobb på gymmet i Almedal. Jobbar med Vickan=) Kulkul!

Tjipp på er!
Kommentarer
Postat av: Camilla

nämen! det måste jag verkligen testa.! tack för det=)

Sakar dig med mitt hjärta! ha det så kul på jobbet sen. PUSS

2010-02-24 @ 16:33:53
URL: http://bruuus.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, nee, inte synd om mig, var så mysigt så:)



Haha, så söta dom var, osse kommer gilla henne när hon blir quinna och luktar quinna:)



Ska fasen testa det, ska man dricka det bara då eller vad tror du? Kör men det med jordgubbsprotte kan det blir gott, eller?



Hoppas jobbet går bra!



Pusss

2010-02-24 @ 17:01:17
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Hej :) allt bra?

2010-02-26 @ 10:08:11
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0