Inte lika trött!

Var inte alls så trött idag som jag varit de senaste dagarna.
Vilken underbar känsla! Vet inte om rosenroten kan hjälpa så fort, jag hade kanske bara sömn att ta igen=)

Igår var planeringen sådan att jag skulle tränat när jag slutat jobba 20.00.
Men Johanna mådde inte så bra så vi bytte tid, så jag var kvar till 21.45 istället.
Vilket innebar att det blev ingen träningen och jag med mitt måste att planera mat så var jag vrålhungrig när jag kom hem. Och inte är det bra att äta mycket så sent.

Så nya tag och nya planeringar idag!
12.00: Gym.
13.45-21.45: Jobb.

Har slarvat bort min almenacka. INTE okej! Hade den på vägen hem igår..måtte jag inte tappat den nånstan!
Usch.

Ha en bra dag!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tror godis är dåligt!!! Man blir as trött av skiten, känner mig jämt bakis!



NO MORE CANDY!



Puss

2010-02-02 @ 13:32:42
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0