It´s tajm!

Ska bli så kul att verkligen gå in för denna viktnedgång inför New York-resan!

Idag blev det så att jag fick åka och jobba.
Sara som skulle jobba för Vickan var insnöad.
Och jag sa att jag helst inte ville då jag jobbar så sjukt mycket nu, men de fick inte in någon annan.
Stackars Madde som hade förberett sig mentalt på att klara resten av eftermiddagen själv.
Inte okej.
Så jag åkte dit(efter att ha grävt fram bilen i typ 20-30 min). Tack vare två män, varav en tog över ratten, så kom vi iväg med bilen.

Kan ju inte säga att jag var effektiv på jobbet. Men Madde var väldigt tacksam.
Och jag kände väl att va fasiken, hänga hemma eller på gymmet?
Det jag fantiserade om var pizza, chip o dipp och godis!
För gårdagens alkohol gjorde sig lite påmind då och då.
Det var ju bara fyra timmar det handlade om så det gick fort!

Mamma kom o hämtade mig, jag köpte den godaste pizzan ever och annat gotta som sagt.
Och innan mitt godisförbud så kände jag att jag behövde äta upp hela godispåsen och chpspåsen osv.
Men nu är det över på båda ställena och jag känner inte att jag måste äta mera.
Kanske kan lära mig ha ett godisskåp? Kanske lite väl positivt tänkande..men någon gång kanske=)

Nu är det tv och sen är det sova.
2 dagar ledigt av 22 blir det då jag jobbade idag.
Så det är tio jobbdagar i rad som väntar från o med idag.
Så det blir äta(rätt), träna(rätt) och jobba som gäller den närmsta tiden!

Woop woop.
Kör vi!
Kommentarer
Postat av: Jessica

GRYM DU ÄR!!!!!!!



Vill du ha bilderna från vår session på toan?:)



Puss

2010-02-22 @ 11:02:13
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0