Jeevvlaa sömn

La mig tidigt igår, strax innan 22.30. Och somnade som en stock! Halleluja!
Men vaknade av någon konstig anledning kl 01 och kunde inte somna fören klockan var efter 03.
Jag är då även trött idag.

MEN. Jag är ledig idag! Woop Woop! Och som jag ska mysa! Mysa i Skatås. Mysa i simbassäng.
Kanske mysa i Allum om tiden räcker till?
Hoppas det!
(Som det märks så nämner jag inte morgonpromenaden idag. SUCK.)

För att prata om något annat!
FLISEN LÄGENHET


Och som jag garvade när jag såg hennes "stora" dörrmatta!


Hade inga fler bilder, men vi ska äta Tacos där på måndag. Då blir det mys!

Frukosten är i magen, en bröabit, en knäcke och en makrillsburk! Mumma!
Ska sätta på mig löparkläderna snart så är det gjort.
Sen ut ut ut!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du njuter av ledigheten nu:)



Marsmånad börjar morgonpromenader och jogg på riktigt, ok? Förutsatt att snön är borta, det är inte alls kul nu ju!



Jobbig natt hade jag med...suck!



Ses imon ja!



Pusss



2010-02-10 @ 14:11:30
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0